(RE)GROUNDING: Відкриття виставки у Ньюкаслі

18 листопада ІЗОЛЯЦІЯ та D6 відкривають виставку (Re)Grounding у Ньюкаслі. Захід пройде у культурному центрі The NewBridge Project. На виставці будуть представлені роботи Олександри Клод (Кроліковської) та Кароліни Ускакович, які досліджують індустріальну спадщину Великої Британії та України, а також наслідки кліматичних змін, котрі впливають на наше життя.

Наживо Безкоштовно Образотворче мистецтво
18 Листопада - 16 Грудня 2023
UK
The NewBridge Project, 4-8 Clarence Walk, Newcastle-upon-Tyne, NE2 1AL

(RE)GROUNDING: Відкриття виставки у Ньюкаслі

18 листопада ІЗОЛЯЦІЯ та D6 відкривають виставку (Re)Grounding у Ньюкаслі. Захід пройде у культурному центрі The NewBridge Project. На виставці будуть представлені роботи Олександри Клод (Кроліковської) та Кароліни Ускакович, які досліджують індустріальну спадщину Великої Британії та України, а також наслідки кліматичних змін, котрі впливають на наше життя.

Подорожуючи від індустріальних ландшафтів України до колишніх вугільних шахт і громадських садів північного сходу Англії, художниці Олександра Клод (Кроліковська) та Кароліна Ускакович реагують на кліматичну кризу, досліджуючи спільне індустріальне минуле Великої Британії та України і його вплив на сьогодення.

Кліматична криза охоплює соціальну, політичну та екологічну несправедливість, яку необхідно усунути для досягнення сталого майбутнього. Ця несправедливість проявляється в повномасштабному вторгненні Росії в Україну, що глибоко впливає на людей і місцевість, а також дестабілізує світові продовольчі та енергетичні ринки. Кліматична криза найбільше впливає на людей, які мають недостатньо ресурсів для її подолання. Варто також згадати глобальний вплив промислової революції на сучасну кліматичну кризу.

Беручи до уваги ці взаємозв’язки, художники створили нові роботи під час річних дослідницьких резиденцій, об’єднавши мистецькі практики, спадщину та спільноти у Великій Британії та Україні.

Історія вугілля та його видобутку лежить в основі серії робіт Олександри під назвою Katabasis, яка відсилає до подорожі у підземний світ класичної міфології. Для свого фільму Коріння моєї туги (The Roots of My Longing) вона вирушила до вугільних териконів у Львівській області, щоб відтворити роботу свого діда-шахтаря. У серії натюрмортних фотографій повсякденні предмети, такі як шахтарські лампи та шматки вугілля, розміщені поруч з артефактами з міфологічним або літературним значенням, такими як гранати та троянди. Разом вони поміщають індустріальну спадщину в міфи минулого.

Кароліна звертається до садівництва, родинних і духовних зв’язків з місцем. Черевики на землі, руки в ґрунті (Boots on the Ground, Hands in the Soil) — це фільм, який фіксує як телефонні, так і особисті розмови з бабусею художниці про її город із помідорами, який набуває нового значення після повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Щоб перенести глядачів у цей город, Кароліна записала його звуки та відтворила його запахи за допомогою ефірних олій, видобутих з листя помідорів. Паралельно з фільмом демонструється інсталяція з квітниками, фотографіями та мапою громадських садів Ньюкасла, де Кароліна проводила дослідження.

(Re)Grounding створено у співробітництві D6 та фонду ІЗОЛЯЦІЯ за участі кураторки резиденції D6 Люсі Ничай і є частиною Британсько-українського культурного сезону, організованого Британською Радою та Українським інститутом в Солуні. Резиденція мала відбутися у Соледарі на сході України, але повномасштабне вторгнення Росії в Україну поставило хрест на цих планах. Партнери спільно працювали над тим, щоб переформатувати проєкт і запросити українських митців на резиденцію до студій D6 у Ньюкаслі, що на північному сході Англії.

Поділитися
Ми використовуємо як власні, так і сторонні файли cookie, щоб персоналізувати веб-контент, аналізувати відвідування нашого веб-сайту та налаштовувати рекламу. Деякі з цих файлів cookie необхідні для функціонування веб-сайту. Більш детальну інформацію можна знайти в нашій політиці щодо файлів cookie.